myspys

rääääääätt chill dag
matte en timma
spanska en timma
2 och en halv timmas rast - åkte och träffade joacim med andrina
kom tbx till skolan och åt klockan 12, debatten började halv 1
slutade halv 3, gick sviiiin fort och det va typ kul ? ibland ..
iaf, efter det hade vi skolvalet.
när jag slutade klockan 3 satt bobby och joacim och väntade på min skolgård, så söta
stack hem till mig fort, fixade disken och åkte till kärra
vi va hemma hos joacim och baaaara degade och kollade på tv,
sov as länge .. göööööttt!
sen kom hans syrra in, skojar inte, sötst på jorden. biff som fan!
kom upp med popcorn och fanta lite senare, hallegu va go!
iaf, stack till stan vid halv 9, kom hem precis
nu vet jag int vad jag ska göra
sviiiin arg, frölunda suger ........ 
pratar med joacim i telefoooooooooon nu, så jag ska va lite social :)
hörs imon, åker tidigt så det blir tidigt inlägg imon

PEACE

go klass ?


stor bild:)
andrina, loveyoooooooooou

/röjarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0