i'm back

yes, ni hörde rätt
nu börjar jag blogga igen,
kommer säkert sluta snart igen, jag har typ aldrig tid,
men jag ska göra mitt bästa
förvänta er inte för mycke bara, hehe

kom precis hem från skolan, jävligt chill dag idag faktiskt !
började 20 över 8, hade föreläsning 2 timmar
gick tillbaka till skolan och snackade lite allmänt i 20 minuter
sen hade vi mat och sen rast
efter det hade vi matte och sen slutade vi, göööööött
imon är det inte lika chill, börjar 8 och slutar 4 ...

nu håller jag på att plugga spanska som vi har tills imon
idag är det träningsmatch mot kungälv

asså jag har typ inget ineressant att prata om igentligen,
kände ba för att börja blogga igen
ett litet problem ... min kamera är sönder,
så bilder kommer nog inte på ett tag :/
lev med det ;)!

nu ska jag göra ett glas oboy, plugga & lyssna på musik
hörs later
pösss

Iyaz – Solo - Mixin Marc & Tony Svejda Radio

Kommentarer
Postat av: amme :)

naaaajs :)

2010-09-15 @ 08:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0