film tajm

yäää, nu ska vi kolla på film och mysa lite till

innan jag åkte till linn mötte jag upp tim, bobby & longum i staaaaaaan:)
dom åkte med till frölunda, hyggligt !
och bla bla bla bla bla.

senare så spelade jag, linn & hennes föräldrar med andra ord
heeeeeeeeeeerregud, jag fick kramp i magen av allt skratt
åh va jag älskar linns familj !

vi kollade precis på, i love you philip morris
filmen är verkligen gay varning ..... HUR KUL SOM HELST

nu ska vi äta upp en till chips påse och dricka mer cola
sen hoppas jag att linn är snäll och masserar mig eller kliar mig på ryggen

hörs senare eller imööööön köömpisar
HA DET SÅ HIMLA JÄTTE BRA
puss .



Kommentarer
Postat av: Ölburk

Den vita stickade tröjan med USA:s flagga på (som du har i headern), var har du köpt den? :D

2010-10-10 @ 08:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0