wonderful♥

gårdagen va underbar
åkte till kärra runt 12, innan det åkte jag hem till pappa
tog sällskap med anna(lossas mamma) fick låna kavaj av henne
och sen fick jag ett par skor och en svartvinter jacka, toppen !
på bussen dit mötte jag katarina & sen kom otterberg
när jag kom till oskar stog han i duschen, medans jag och gusten spelade hög musik
sen drog vi tll hallen, missade min match precis, heid-kärra
sen mötte jag josephine & valle
sen hem till gusten, och fixa, gärsterna kom vid 4 och gick vid 10
go mat och tårta !
sen gick jag oskar och gusten och träffade ralle, snöbollskrig ....
inte min grej ! för jag får alltid mest på mig :(
ahhahaha, kastade på några andra och sen kubba !

när jag och gusten kom hem kollade vi på tv och myste, hihi
sanacka om att jag va vaken hela natten
colan satte hjärnan i varv om man söger så
kollade på hur mycke konstiga filmer som helst
somnade runt 5 och vaknade vid 10, vid 1 duschade jag och tog på mig
sen åt vi tårta till frulle, och drack cola, hahhahahaha nyttigt .....
sen vid 3 tog jag bussen hem
närjag kom hem snackade jag lite med mamma
sen gjorde jag mat med min syrra, jätte mysig !
sen satt vi och åt den tillsammans och pratade bara vi två
sen har jag lekt lite med henne
och nu degar jag med ett gött glas saft framför datan, medans jag pratar i telefon med gusten :)

min pojkvän är den absolut underbaraste
det finns ingen bättre !

lite bilder, vissa är suddiga .. lev med det :)







byxor - silkes/glansiga cheep monday
tunika - moding
kavaj - monkey
klocka, armband, luggen=uppsatt
såg ut sådääääääääääär igår





suddig brud,
fint kladdigt på spegeln :)

alla dom bilderna över = gårdagen





myyyyysiga kläder och en sleten rebecca
= göra sallad & saft + prata med gusten i telefon tills jag ska sova
låter det bra ? tycker jag.
hörs, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0