IT gymnasiet

jag sov hos gusten igår, därför jag inte bloggade
kom hem efter skolan, fick skjuts tillbaka till skolan av pappa och hämta pluggböcker
åkte hem och pluggade, fick skjuts till kärra, va hos larsson med guuz, ralle och jacke
drog hem vid 10, gjorde nudlar, haha. kolla tv och myste
somnade vid 2 typ ? mamma kom i morse och hämtade mig vid 11, åkte till IT-gymnasiet
JAG HOPPAR AV SKOLAN OM JAG INTE KOMMER IN DÄR,
JAG SKA GÅ DÄR! ANNARS BANGAR JAG GYMNASIET

kom hem för inte så länge sen, pluggat lite, ska fortsätta med det nu, ingen aning om vad som händer ikv
ska nog träffa ejja, gusten och jacke. men ah, får se, inget planerat
nu ska jag ge min syrra mat,
pösssssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är IT gymnasiet förnågot ? :P

2010-11-28 @ 13:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0