SPK

svar på kommentar:
v om hemma & aldrig varit mer arg:
varför slutade du i handbollen?
03 December, 17:40
SVAR: Jag har inte slutat i handbollen, fastän jag fått en del frågor om det. Jag tycker däremot inte det är ett dugg kul längre, jag ska sluta efter åhus och partille nästa sommar! Men det har inte varit mycke prat om handbollen nu på bloggen eftersom jag varit inlagd på sjukhuset tre gånger, och haft gips i 5 veckor. Vart lite svårt att träna då, fast jag tränade med gipset ändå. Haha. Men grejen varför jag ska sluta är för eftersom jag varit skadad så mycke nu hamnar jag efter, då är det inte lika kul, och om det inte är kul kämpar jag inte för det, och då blir jag bara sämre och sämre hela tiden och då blir det tråkigare och tråkigare.
Hoppas svaret duger, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0