SPK

Sanna om skyynndaaa:
Tjejen du är jätte söt,skriver jätte fint och allt :)

Men jag tror att iaf 1 tredjedel av alla dina läsare läser din blogg för att dom,är avundsjuka på dig och Gusten. Vilket är synd för ni passar jätte bra ihop och jag önskar er verkligen allt lycka till ! (L)
11 December, 12:17
svar: nej men gud va gulligt av dig!
avensjuka? klart att man vill ha ett förhållande, men det är inte kul när man bara råkar hela tiden. alla har bra och dåliga perioder, och just nu är det en enda ond cirkel runt oss två. får hoppas att det går över, som dom andra gångerna. detta har ju hänt ett antal gånger förr.
imorgon är det 7 månader trots allt, det har varit ett upp&ner förhållande.
och inget förhållande är perfekt om man inte bråkar ibland, samma med vänskap.
men jag vet ingen annan jag hellre vill vara tillsammans med. för han är ju faktiskt världens bästa kille, och jag hoppas det håller. jag älskar verkligen honom, och hoppas han fattar det:)

men jag kom på en grej, ni kanske är avensjuka för jag inte skriver när vi bråkar, utan bara allt bra, då är det ju inte så konstigt att man blir avensjuk. men tro mig, det är mycke tårar som kommit under dessa månader. men tack så jätte mycke !
hoppas ni hittar er kärlek, för jag har hittat min.


denna bilden har ni säkert sett tusentals gånger, men dne är så söt tycker jag
då hade vi varit tillsammans en månad, jag va helt nykär.
och då fattade jag inte hur bra mitt liv skulle bli.
grejen är såhär, jag klagar ofta å mitt liv, för jag tycker allting nu för tiden är väldigt jobbigt
men, jag har en pojkvänn, och han är inte bara vilken pojkvän som helst,
utan han är världens absolut bästa pojkvänn, det finns ingen bättre

jag älskar honom mest på hela jorden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0