hur trött som helst

ass det är helt sjukt,
jag har varit huuuuurtrött som helst i flera dagar nu,
asså verkligen håller på att somna och är skit seg
aja, skit inte i det liksom :)

jag kollade klart på idol för ett tag sen, käkade och så
just nu ligger ja under mitt vaaaarma duntäcke och lyssnar på hög nusik
ska snart börja göra mig iordning, mina ögon typ stängs varje sekund käns det som

skit dåligt humör nu också, fyfan va du är patetisk
vissa människor borde ta reda på sanningen innan dom öppnar käften !

aja, pallar inte slöra min tid på dig mer,
vi hörs imorgon bitti :)


gammal bild jag helt glömt bort och hittade nu,
hahahah, cp i skolan

/röjarn

Kommentarer
Postat av: sandra

2010-09-20 @ 11:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0