DET ÄR DAGS FÖR FREDAGS MYS

förlåtförlåtförlåt
han inte blogga för att
igår på rasten åkte jag och andrina ner till stan, mötte upp longum
han hängde sedan med till skolan,
när vi kommer fram så stormar det ut ungar
jag fattde ingenting, sen fattade jag att det va brandlarm
hahaha, så longum fick stå och vänta
sen fick han ett besökskort och hängde med till gympan
eter gympan gick jag och longum till mig,
jag hämtade mina träningskläder, sen stack vi direkt till bobby
chillade lite, kliade varandra i nacke och sånt, hahahha det va så skönt va !
när bobby skulle ner och käka somnade jag och longum, hahah :)
så det första bobby gör nr han kommer upp
är typ att kasta kuddar och va jobbig och lägga sig på oss, oskönt att vakna till ;o
iaf, klokan 6 tog vi bussen till min träning, trodde den började 8
vi va där typ halv 8, hahah, så börja den halv 9 (a) braaaaaaaa
eftr träningen åkte vi hem, i brunsparken skulle longum skoja med att gå in i en stolpe
asså HAHAHAHAHHAHAHAHAHA, jag har aldrig skrattat så mycke !!
jag tappa typ andan och ba skrattade och skrattade. herregud va kul det va
ah, sen kom jag he, tog en lååååååååång skön dusch, åt mat och gick och la mig
jag va så trött så jag orkade inte bloggaigårkväll, det va därför :)

idag börjar jag 8, matteee
sen vet jag inte, denna dagen blir lite rörig
vi sk ha politisk debatt idag, önska mig lycka till för det behövs !

ah, så jag måste börja fixa mig nu:)!

pusshej
/röjarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0