sjukhuset nästa typ ?

i know, jag bloggade inte igår, hann inte/orkade inte
direkt efter min prao åkte jag till kosmos och mötte upp elin,
det kändes mycke bättre efter denna gången, + mycke skratt
och jäääääääävlar va arg jag blev på en person :) tönt ..

iaf, det va jätte mysigt,
men vi hann ba snacka typ en och en halv timma, tiden gick jätte fort
sen åkte jag till gusten, va där jätte kort
laddade över låtar till min data(låtar han har på mobilen)
och sen åkte jag hem efter ett tag
när jag kom hem la jag mig i ett varmt bad och ba låg och tänkte på livet typ
och såklart mysig musik till och tänka ljus, efter det målade jag naglarna
verkligen jätte skönt att ba göra sånna tjejgrejer ibland !

efter det kollade jag lite på datan och så när jag skulle lägga mig så fick jag helt plötsligt aaaaas ont i min mage igen, och fick typ feber direkt, kändes det som, jag började få kramper och blev skit varm
så fick jag tablett av pappa, hjälpte inte ett piss, fick en nu i morse med, hjälpte inte ett piss, och det börjar göra ruggigt ont nu, om det inte blir bättre åker vi upp till sjukhuset.   inte bra inte bra

nu ska jag kolla på en till film
kollade precis på the holiday, grymt bra. rekomendation, verkligen
hör senare, om jag orkar.
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0