sissta inlägget..

.. idag. Hinner inte blogga ikväll
suttit och pluggat sen jag kom hem
ush, spanska prov är dom jobbigaste proven
hon kommer alltid på så mycke konstigt, blääää
KILL ME

skoldagen idag va helt normal,
helt efterbliven alltså :)
vet ni? när jag kom hem fattade jag hur webbcameran fungerar på våra skoldatorer
ba ett problem... går inte att ansluta till internett med dom när man är hemma
allvarligt, vad är det för jävla skit datorer ? blir så trött ..

innan jag fortsätter plugga måååååste jag berätta om min sjuka dröm inatt
asså seriöst, jag borde hamna på psyket eller nått
när jag berättade för andrina idag skrattade hon ba och trodde jag va dum i huvet, haha

det började med att jag skulle hämta mini(syrran) på dagis,jag kom dit med en planka i handen
när jag kom in på dagiset sprang mini jätte glatt och ropade på mig, jag tog sats och sulle slå till henne, men hennes kompis hugo kom i vägen och jag slog till han istället. han dog..
sen började mini gråta och började kasta småsten, då skrek jag. VILL DU HA KRIG ELLER !?!?!?
sen tog jag upp en jätte sten och kastade i henns huvud, hon dog med...
sen kom alla fröknarna ut och skulle slänga ut mig, men då tog ja av mig till bikini och ropade: FUCK YOU AAAALL !!!  och sprutade grädde överhela kroppe och sprang runt, då svimmade alla.. (utom en)
sen kom min mamma, när hon skulle kliva ur bilden stog jag brevid. när hon hade ute sitt huvud smällde jag igen bildörren så hennes huvud knäcktes, så hon dog..
sen kom pappa, han hämtade sanna(min andra syrra) och när han skulle sätta sanna i bilbarnsstolen smet jag in i bilen, när han sedan skulle in smällde ja upp dörren så han slog i sitt huvud och sedan när han reste på sig smällde jag upp den igen, fast denna gången rätt mellan bena, han dog med ..
sen gick jag in på dagiset igen, då va min bror där. ja vände min rygg mot han och ropade: DEN ÄR LADDAD !!!! alla barnen sprang och gömde sig och höll för näsan, kevin(min bror) fattade ingenting och stog kvar, då släppte jag vääääääärldens jävla prutt, så han flög bakåt, och dog..
det va en som överlevt, en dagisfröken, hon hade ringt polisen
när dom kom stog jag i bikini med grädde övr hela kroppen och precis släppt mig
dom började kasta bröllopsbarbiedockor på mig, då dog jag ..
sen vaknade jag

asså allvarligt, det va nog den sjukaste drömmen på länge !

precis ätit och nu ska jag plugga vidare, hörs imon bitti gullungar

världen bästa


PEACE BROSH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0