ser fram emot en ny skolvecka ... not

jag vaknade för en halvtimma sen, av mig själv ......  vad har hänt med mig ?

jajajajaja, idag börjar jag 8 och sluta 4
seeeeeegt
ska hem till pappa idag
och nu måste jag fixa miiiiiiiiiiig,

nu har jag fått tix på at lyssna på denna låten :)

men den är ju bra så det är luuuuuuuungt

JAG HATAR MIN BLOGG FÖRÄSTEN
svin tråkig, svin ful, och blääää
nej, antingen slutar jag, föralltid
eller så fixar jag ny design,
och så får ni bestämma va jag ska skriva om :)?

ah, nu ska jag slut sjunga & ta på mig lite kläder kanske
ikväll är det träning, klockan 6
så jag bloggar inte efter skolan, åker ju direkt dit
men vi hörs senare
PUSS OCH KRAM

min pappa är coool

Kommentarer
Postat av: filippa jensena

kan fixa hela din blogg för 50 kr :)

2010-10-11 @ 12:31:07
URL: http://amaziingg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0