sadface, bråååååååk

efter skolan idag åkte jag till kärra
hem till joacim först,
åt med hans mamma, hennes syrra och tilde(joacims yngsta lillsyrra)
vi satt och snackade massa. jättemysigt ! 
sen slog jag och tilde med joacim :) stackar, haha
och så gjorde jag en fläta på paulina(äldsta lillsyrran)
hon skulle på "disco". haha sötnos

sen drog vi ut, träffa hela kärra typ,
alla hänger på centrum
inget liv typ .. ?
stackarna, ahhahahhaha :D:D:D
börja bråka med gusten, är rätt nere nu..
jajajjaja, sen åkte jag hem, kollade på idol
sen dess har jag degat framför datan
somnade precismen blev väckt av att jockiz ringde
ska till kärra imon, tidigt
så vi hörs imon bitti,
för jag är för trött för nånting nu
orkar verligen ingenting :)

fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyfan



GÖDNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0