så jävla arg

alla pratar skit, alla kryddar
ingen berättar den egentliga sanningen
inte konstigt att det blir som det blir eller ?
allvarligt, så jävla dålig stil också
"nu när du har pajjat för mig ska jag pajja för dig"
vd har jag pajjat för dig ?
jag pratade med elin idag,
jag erännde en jäävla massa saker
och det va inte lite jobbigt att sen henne ledsen
asså fyfan, ja är så jävla arg på dig
jag fattarinte hur du kan bete dig som du gör
och du undrarhur jag kan göra så mot dig
det är la inte så jävla konstigt
du säger att jag ändras,
vemfan är det inte som pratar skit om alla och har dina jävla humörsvängningar
nej fyfan, jag är så jävla trött på dig nu
du ska få som du vill, inte ha nått med mig att göra. luuuuuuuuuungt för mig
och vet du vad, fotstsätt säg massa saker om mig, om du nu tycker det är så jävla kul
för jag vet som är sant och vad som inte är det

jag har fan inte kunnat sova inatt, jag har tänk på så mycke
och helt seriöst är du vidrigt falsk!

nu orkar jag inte lägga ner tid på dig
om du vill nått får du börja prata med mig igen
för jag öppnar fan inte min käft först

ha d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0