någon ringde och väckte mig

uuuuuuuuuush va arg jag blev, för en timma sen typ,
så va det någon som ringde mig med dolt nummer
när jag svara la personen på, moget -.-

jag ska igentligen upp om en halvtimma
men ah, får la slappa framför tvn
sviiiiiiiin kallt ute, asså seriöst,
jag vill inte, jag vill inte jag vill inte. man ba fryser, HATE IT !!!

aja, tankarna på annat, prao idag, aaaaaaaaaaalltid lika kul
ventinove är en grymt bra liten mysig affär som man verkligen trivs i
ett tips om ni ska köpa mycke snyggt, gå dit !

nu ska jag äta frulle och torka mitt hår
puss & kram

Kommentarer
Postat av: agnes

vart ligger den? :)

2010-10-26 @ 17:12:43
URL: http://agnesa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0