min helg, sorry för uppdateringen ... fullt upp

fredag: åkte till jobbet(prao), lika bra som alltid, slutade runt 4,
fick ett paket, öppnade det när jag kom hem
jätte fin tröjja från saint tropez, blev jätte glad !
när jag kom hem hämtade jag min syrra, sen hem och packa
åkte till gusten, vi år räkor & kräftor,  as gott
efter det kollade vi på i'm legend, zombisarna är äckliga ...
när klockan va tolv gick vi in på hans rum, åt goooodis och lyssna på musik
klockan 2 typ, kom linus hem, överglad? vi gick upp och käkade kyckling, haha
sen sov vi, hehe :)

lördag: på morgonen ringer pappa: kom hem såfort som möjligt
så fick jag packa ihop mig, kom hem och passade sanna
sov från 2 till 5 typ?
tog en dusch, gick upp och handlade mat till middagen
kom tillbaka, så ringde klara, jag gick upp och mötte henne, snacka lite
as länge sen nu, det va mysigt,
kom hem, åt, packade, stack till gusten,
att gå igenom skogen hem till han, det är som att bygga en grav.
asså man vill ba att någon ska döda än istället ..
när jag kom dit va klockan typ halv 10,
i stan innan när jag slulle byta buss va det fuuuuullt med poliser,
det känns säkert och så, med bevakning, men otäckt att det måste va poliser liksom. aja iaf
vi satte på tvn och såg att saw 5 skulle börja
satt och kollade på den, asså grejen med dom filmerna är att dom bara är så sjukt äckliga
man blir ju inte så jätte rädd, bara ibland, hehehehe,
asså man tänker inte på dom så mycke efter det är bara sjukt äckligt
att sitta och kolla när dom skadar sig själva liksom
aja, efter filmen gick vi upp och åt lite, då va klockan typ 12, sen gick vi ner
åt godis, hehe, och pratade
juste, gusten tycker att jag sjunger jätte fint nä jag är trött, och typ halvsover :) ....

söndag: idag skulle jag va hemma halv 1, badat syrran och kollat film hela dan, nu ska jag damsuga
sen ska jag åka till min älskade linn och sova där, imorgon ska jag, linn och gusten nog på bio eller nått

jajajaja, nu ska jag dricka upp min saft och börja damsuga :)
hörs laterrrrrrrr, pussssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0