hoooooome

medans jag väntade på elin på centralen kom det fram en afrikan som började snacka på eneglska
han va helt vrickad, han fråga typ massa, vad jag hette om jag bodde här, hur gammal jag va
sen börja han fjäska och sa att jag va jätte snygg och såg mycke äldre ut
sen frågade han om jag ville ha hans nummer och ses imon, ahhahaha
då sa jag att jag skulle träffa min pojkvän, så blev han tystr
sen frågade han ett tag senare om jag hade en tjejkompis som jag kunde para ihop med han
HAHAHAHAH, SKULLE INTE TRO DET !!!
sen kom elin, som tur va, jätte kul att träffa henne, fastän det ba va en halvtimma typ, hehe
när vi stog och vänta på bueen kom amanda moberg också,
henne har jag ju inte träffat sen förra somaren !
stog och snacka lite med henne också, sen kom min buss.

kom hem för en timma sen typ, nu har jag dushat
ätit bulle, drickit ramlösa och sjungt :D
just nu sitter jag och pratar med gusten i telefon så jag ska ta detta snabbt
det va JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄTTE roligt hos gusten
hans mormor är för skön, hon hörde typ inget när dom prata och sa massa as kul grejer i efterhand
jag linus och gusten dog av garv !
vi åt pizza, gött ! efter det kolla vi lite på ph, sen skulle jag dra
tog bussen hem och oj va trött jag blev på bussen, somnade nästan
träffade carl jätte snabbt på svingeln och sen gick jag därifrån upp för backen hem :)

nu funderar jag faktiskt på att ba dega, äta en bulle till, lyssna på musik och prata med gusten
men vi hörs imorgon guuuuullungar




kvällens söta låt,
godnattpuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0