har man pluggat för mycke om man tycker det börjar bli kul ?

jag har haft dataförbud ett jääääääääädra tag nu ?
men nu ska jag försöka sköta mig så jag kommer igång med bloggen igen :)!

inte hänt nått jätte kul under tiden jag inte bloggat
mer än att jag & gusten är tillsammans igen


jajajajajjaa, inatt sov jag hos min lilla gosegris linn
hon har blitt frisk igen, stackarn hade köttelfeber :(
nu är allting bra,
igår efter skolan åkte jag hem, hade tråkigt
så fixade mitt hår lite, jävlar vilken skillnad det blev ;o
mötte min älskling i stan, kolla lite, och sen åkte jag till linn
pluggade NO från klockan 6, JAG PLUGGADE PÅ EN FREDAG
herregud .. det va värst när jag hade pluggat i 4 timmar och detta händer:
linn: nej, nu går jag och hämtar cola ..
(jag går ut till henne) jag: jag orkar inte ..
linn: men du har ju pluggat jätte bra, det är lungt
jag: nej nej, asså jag är inte trött på att plugga, det är kul :) ..
(linn kollar snett, och jag insåg vad jag sa)
jag: oh herregud .. jag tror jag slått i huvet

snacka om att man pluggat för mycke då ?

äh, nog om det :)
snart ska jag åka från mammas jobb (är här nu) till linn, ingen aning om vad vi ska hitta på
lite mer plugg tror jag, fyfasiken, plugg på en helg, inte kul nån stans !

hör av mig senare, för nu ska jag skriva lite till på inlämningen :) 

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0