godmorgoooooooooon

vaknade precis, sov ut ordentligt idag
hur gött som helst, det har jag inte gjort på riktigt länge
känner att idag är en sån dag jag inte vill visa mig ute
ni vet, vissa dagar kan man ba känna sig jätte ful och ingenting är bra
har en sån dag idag .. uush
kul att jag ska ner till stan och visa upp mig då
men det är ju verkligen värt det, så det bli nog bra
vi ska träffas klockan 1 i bruns
ta en fika och reda ut saken, om det nu kommer gå

sen när klockan är halv 4 ska jag vara i heidhallen
för då ska jag åka på match, i borås
vet inte när jag kommer hem,
vi ska isf samlas i borås halv 5



nääääää, nu ska jag gå och ta på mig nått,
orkar verkligen inte fixa nått idag !
och sen blir det nått till frukost, ett glas yoghurt typ :)?
skriver snart igen
PÖSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0