en go tupplur har jag fått till

igår satt vi och prata lite och kollade lite tv,
sen klockan 2 typ, eller nått sånt, så satte vi på titanic
linn somnade vid 3, och jag kolla klart, kollade på klockan vid slutet, kvart i fem ...
somnade till eftertexten och vaknade för en timma sen av att mamma ringde -.-

precis ätit frulllleee, linn duschar och jag degar
ska pallra mig hemåt snart tror jag,
kanske svänga förbi solariumet påvägen,
jag känner mig jätte blek verkligen, och det är det värsta som finns
känna sig blek och ofresh, uuuuuuush :)

ska äta vid 6, sen ska jag göra klart det sista på NOn,
sen blir det la film med mamma ikväll eller nått
ska ba ta det lungt iaf :)

men vi hörs senareeeeeeee
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0