depptime ?

åkte till matchen med gusten
solade innan
vann med 40-16 och 25-22 eller nått sånt, minns inte riktigt :)?
efter det åkte jag till kärra och träffade
tim, bobby, olofsson, longum, pungen, jacke, alle, harbeck, gusten, valle, katta,emelie och nåra
tror det va alla :) vi ba degade
åkte hem till mig sen jag och gusten, FRÖS IHJÄL
vafan, vädret är inte kul nån stans nu, har tjock vinterjacka och grejer, ändå fryser man
uuuush, hatar kyla !
va hemma hos mig lite, sen skulle jag äta och han stack hem
nu får jag inte äta hur mycke jag vill hemma, dom ska bestämma det
jag måste ta mer än jag vill, taskigt ?
nu har jag ätit och ska kolla lite tv, är jätte depp
parlamentet äger !
orkar inte berätta om det
och jag orkar inte blogga mer idag
så vi hörs imon bitti istället

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0