aldrig varit såhär trött

anledningen till varför jag inte bloggade igår efter skolan va för jag hade verkligen inte tid

jätte jobbigt på mässan, man blev alldeles snurrig i huvet,
och herregud va många papper jag hade med hem
träffade aaron innan mässan, så han gick runt med oss :)
träffade en hel del människor faktiskt :)!

vi kom dit vid halv 1 och va klar kvart över 3.. shit va jag va trött sen
när jag kom hem skulle jag plugga, men jag somnade
vaknade av att mamma kom hem halv 6,
då va det ba att börja skriva idrotts inlämningen, skrev skit fort
blev 3 sidor, sen ser jag att man ba fick ha 2 sidor, 
dåååååå blev mitt humör sämre än sämst
så då fick jag börja om ..
efter det pluggde jag spanska och so
sen åt vi, och efter det kom pappa
och då skulle vi sitta och prata om vad jag vill gå för skola
det tog mer än 2 timmar .. och jag vet fortfarande inte :)

nu ska jag upp ur min säng och käka frulle och ta på mig maaaaaaassa kläder !!
det är 3 minusute nu, uuuuuuuuuuh



sanne, rebecca, jag och linn


linnea& jag i åhus

ÅH VA JAG SAKNAR PARTILLE&ÅHUS

hörs senare goingar
PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0