världens bästa moster !

klockan 1 va jag och mamma uppe på sjukhuset
snacka om befrielse, men jag har faktiskt ondare än vanligtvis i armen
och är verkligen hur svag somhelst, brukar inte va såhär
men men, det går över :)

efter det åkte jag ner och träffade sabine på espresso house i vasa
vi va där halv 4 och jag kom hem vid 9. hehe
hon bjöd mig, först på en chailatte och en muffins
sen runt 6 blev vi lite hungriga så vi köpte varsin macka och en juice
hur mysigt somhelst hade v det verkligen och jag lärde mig massor !
känner mig för en gång skull säker till ett prov
ekonomiprov, here i come !
pratade såklart lite annat också, trevligt trevligt!

när jag kom hem för etttag en tog jag en dusch,
va ute ur duschen efter 45 minuter, göööööööööööööött
smörjde in mig med bodylotion, och sen desshar jag bara degat !

nu ska jag lägga mig,
ingen anledning att vara uppe om man börjar bli trött
+ att jag bråkar med gusten,
så jag vill helst somna så snabbt som möjligt och sluta tänka på det
men vi hörs imon :)


gammal bild, men ah. somsagt, bildbrist!

p e a c e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0