till guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusten

tjänna änna
haft en helt okej dag i skolan
not .. proven sved, men det kändes bra !
jag har jätte ont i huvet och mår jätte illa, jobbigt !

har iallafall hunnit ta lite normala bilder idag,
ni gör er själv en otjänst om ni kollar,
men ert val, ni får leva med det ;)

nu ska jag och andrina in till stan, eller ah, ta sällskap, sen åker jag ju till kärra
hörs ikväll eller nått sånt, pussssssss


kompizzzzzzzz <3333333333333333333

skev

åh herregud va sött !

fina ?


snyggt !


andrina: ey bror, vafan sysslar du med?
jag: jag vet inte heller ....

..........

efter ?


synd om dom som kollade på bilderna tycker jag, haha

PÖSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0