sover hos lollobooi

igår mötte jag och andrina gusten i tan vid 1, se kom julia
vi kollade runt lite först, sen tog vi en fika på fröken ohlsson,
när vi skulle gå, då kom lina och jenni, så satt vi och tjöta lite till
haha, gud va vi skrattade !
efter det gick vi till buttricks och köpte halloween smink till julia
sen hade klockan redan blivit 5, så då åkte julia hem, och vi med
gusten hängde med mig hem, jag packade, sen åkte vi till kärra
när vi kom dit åt vi MASSA MAT, sen kollade vi på scream 2. ÄCKLIG !
degade helakvällen bara, sen typ vid 1, tog vi lite filtar och var sitt gls oboy och gick ut på hans balkong
vi tt däroch pratade ett tag, en gick v in, och spelade kort jätte länge
jag vaså trött då, och när jag är trött har min humor sjunkikg ner under jorden
iaf, efter några timmar somnade vi
när vi vaknde i morse gjorde vi typ ingt, käka frukost
fortsatte lira kort, och sen ba degade framför tvn
vid 5 gick vi ut, mötte elias, sebbe, oskar oc ralle
tog bussen klokan 6, kom hem klockan 7
skulle igentligen på fest nu, mn banga det
ska springa till bussen nu
louise kommer och hämtar mig med moppen på markland, GÖTTTT

hörs, PUSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0