skulle lagt upp den i söndags igentligen.. loveyoumost

Till gusten, ett halvår idag. 14/11-10

jag har fortfarande svårt att förstå hur det kan finnas en sån underbar person,
en person som alltid finns där, som alltid ler. aldrig har jag trott att det finns en sån person,
men du har fått mig att tro på det, du har bevisat, det är du, bara du..
att jag fått chansen att vara din är ca en på miljonen, att du valde just mig,
mig utav alla du känner, mig utav alla på jorden, mig.
du kommer aldrig förstå hur tacksam jag är, hur fruktansvärt lycklig jag är med dig Gusten,
du är helt otrolig, den bästaste pojkvännen, den som man aldrig slutar andas för,
den man inte kan leva utan, min andra halva. baby, du är hela mitt liv & jag njuter av varje sekund med dig.
jag har aldrig haft en sån här underbar känsla för en kille innan & den är obeskrivlig att beskriva.
jag vill inte leva ett liv utan dig, det skulle aldrig funka, ingenting funkar utan dig,
jag vill alltid vara nära dig, för hos dig känner jag mig lycklig, älskad & trygg.
man ska aldrig säga alltid, men när jag säger det till dig så menar jag det verkligen,
jag menar att jag alltid ska vara din ända tills jag inte finns mer,
ända tills min död får mig att försvinna från dig, jag finns här genom allt!
du måste vara en ängel, en person som det bara finns en av.
jag vill säga tack till varje dag, varje timme, varje minut,
varje sekund jag fått tillbringa med dig, dom är så obeskrivligt underbara.

en person som du kommer jag aldrig träffa igen.
du är allt för mig, den jag lever för & den jag älskar mest,
du är den som alltid får mina tårar förvandlat till ett leende.
du är den som får mina knän att falla, du är den jag skulle kunna göra vad som helst för,
precis vad som helst. du är allt, och lite till
du får mig alltid på bra humör och du får mig alltid att känna mig speciell,
bara av att se i dina ögon gör mig knäsvag,
helt varm i hela kroppen, från tårna till huvudet.
du är så bra så det är inte sant. Jag visste inte att man kunde vara såhär kär.
det går inte en sekund utan att jag tänker på dig,
det går inte att vara med dig utan att le,
man kan inte göra annat än må bra, för vet du? jag mår som bäst med dig,
jag är som lyckligast med dig, du är allt man kan önska. det finns ingen bättre än dig.
my boy, my all, my angel, my star !
ett halv år,
ett halvt år
6 månader
26 veckor
183 dagar
4368 timmar
262080 minuter
16924800 sekunder
den absolut bästa tiden i mitt liv, och den mest minnesvärda
du är helt otrolig, trodde inte det fanns änglar på jorden
men ja har hittat en, och den är min, bara min !
du är p e r f e k t
min bästavän, min ängel, min pojkvänn
min Gusten mats jonathan karlsson röjnemark !


röjarn ♥ kungen
jag älskar dig mest på jorden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0