samhällsekonomi prov

schema :
första lektionen som börjar klockan 8 har jag matteprov
andra lektionen börjar 20 över 9, då har jag no läxförhör - ljud
tredje lektionen är spanska, och då sa amanda om alice redovisa
ba för mig att sitta och lyssna, göttttttttttt
sen är det lunch, sen rast
sen so i en och en halv timma, prooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooov
sen mentorsmöte till tre, sen sluuuuuuuuuuuuuut

somsagt så bråkar ju jag och guste en del,
så jag vet inte om jag åker dit idag
tror jag ska träffa sandra iaf, och alexander
lite senare ska jag träffa gustav, gonna be fun !

men nu måste jag käka klart min frukost och klä på mig nått, haha
pössssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0