oskar + gusten = gosh ..

kom hem runt 9
idag va j ju somsagt i skolan,
efter det drog jag till kärra
mötte upp oskar , käka
mötte gusten, käka igen. hahahha
MAT ÄR BÄST

sen åte vi hem till oskar, hans pappa hämta oss, snääääääääll
när vi kom dit åt lille oskar medans jag somnade i gustens famn, how cute !
tror jag fått feber och så, asså, jätte varm, fryser, hängig, skakar helatiden, mår illa, ont i huvet
ushhhh, fy och blä !
jajaja, när jag kom hem kolade jag på idol med mamma och markus
efter det pratade vi lit allmänt och jag skrev lite på mi svenska novell, mysigt faktiskt
sedan visade mars mig massa låtar grymt bra sångare har gjort, rösterna va inte att leka med !
nu har jag gjort popcorn och saft, ska gotta ner mig i min säng nu med
popcorn,saft,data+twilight boken(på engelska)
just nu pratar jag med gusten och oskar i telefon, ska va lite social mot dom
pusshejjjjjjj hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0