mina ögon går inte att hålla öppna

... så trött är jag
så jag måste sova nu
kommer kännas jätte konstigt att vara i skolan imorgon utan världens bästa lärare - caroline
hoppas allt går bra på hennes operation ! gud va trist

DAGENS(parlamentet):
vad är orange, vitt och grönt ?
svar: färger såklart ditt jävla pucko !

HAHAHAHHAHAHAHA, gosh ...

kollat igenom mina klipp på youtube,
hittade en på mig och carin,
laggt upp sen på blogge tusentelas gånger verkligen,
men det är så himla söt.
och låten stämmer in helt totalt !
det finns inget som inte stämmer/sämde

carin gjorde den till mig i 8an
det är bilderfrån 5an till 7an.
hur gullig va man inte då?
hahha fyf*n seriöst :)

hörs imon bitti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0