godnatt

Precis haft världens pra med mamma och markus,
och är helt slut efter allt idag ..

Riktigt obehagligt att gå runt med en stor klump i magen hela tiden.
Varje gång jag ska öppnar munnen och ska säga nånting,
åker klumpen upp till halsen och mina ögon blir tårfyllda.
Alltså jag är så fruktansvärt besviken, kan inte beskriva det med ord .


Nu ska jag försöka sova och bara koppla bort allt,
nya tag imorgon
Ny rebecca från oh md imorgon!
ingen blogg i skolan imon,
blir på morgnen/efterskolan/efter träningen
nu måste jag fokusera !
nu j*vlar ska jag fixa detta !!!


hörs imorgon, puss


jag vill vara så liten igen, allting var så jävla bra då, så enkelt ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0