gårdagen

va hemma från skolan p.g.a att jag inte kan äta, dricka, och det är jobbigt att andas
mina halsmandlar täcker hela halsen typ, kan inte äta nått eller dricka nått utan att det gör ont, och ibland fastnar det, mmmmmmmmmmmmums .. fyfan !
pappa ringde sjukhuset, va där vid 2. när jag kom dit tog dom test direkt, asså jag är typ helt bedövad i hela halsen pågrund av svullnaden, så jag kände inte ens när dom tog testet på mandlarna. fyfaraooo 
dom sa att vi skulle komma tillbaka på onsdag(imon)
asså halsen blir mer och mer svullen hela tiden, och aj, it hurts..

puss

Kommentarer
Postat av: elinskoglund

Kan gissa att det är körtelfeber eller halsfluss, stackare!

2010-11-30 @ 15:52:55
URL: http://eelinskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0