frajdäääääääy

igår efter skolan han jag inte blogga, gusten kom, sen va det träning
go styrketräning, träningsvärk överallt ...
fick skjuts hem av emma, lyssnade på julmusik och sjöng, haha
när jag kom hem åt jag goooooooooo mat & drack julmust, toppen !
sen tog jag en dusch och somnade. gött

imorse vaknade jag och gick direkt till andrina och fixade mig där, har haft matte och spanska och nu ska vi ha no, efter det är det mat och sen ska vi sitta från klockan 20 i 1 till 3 och skriva policydokument och landsdokument till FN-rollspelet, segt. det ska vi göra nu på non med. fast det är skönt så man blir klar nån gång, hehe, så slipper jag göra det hemma. NAJS

efter skolan komemr gusten tror jag, ska kolla på rasmus seebach idag. wooooooooooooooow
jaja, nu ska jag jobba.
 peace bre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0