försov mig, igen ......

igår hann jag inte blogga för efter skolan åkte jag till aranäsgymnasiet
efter vi kollade runt lite va det en musikal vi kollade på, jag och mamma
greace, eller hur det nu stavas, haha
det va svin bra verkligen, och dom va as duktiga !
efter det åkte vi hem, då åt jag, sen pratade jag lite med gusten i telefon
sen skrev jag klart min novell, somnade jätte sent ..
och imorse försov jag mig, igen ..
den där J*vla klockan, jag kommer döda den snart !!!!!!!
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH
kom 45 minuter sent imorse, bra jobbat ..

jaja, nu har vi rast, sen har vi NO
vi ska dissikera ko ögon
fy*aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan va äckligt !
sen mat på det, ush, det kommer ju komma upp igen typ ..

nu ska jag stänga av datorn.
PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0