ett halv år idag 14/11

gustenkarlsson, den bästa personen som finns
den jag älskar mest av allt på hela jorden
underbaringen och jag har varit tillsammans ett halvår idag
(klockan är över 12, hehe)
imon/idag kommer han till mig när klockan är 10,
tror vi ska ut och äta, eller gå på bio
det är ju fars dag imon, och han ska iväg,
så vi får inte vara med varandra så mycke :(
men men, lite är alltid nått !
satt för några dagar sen och skrev en text om gusten,
och den är på datan hemma hos mamma
men den kommer upp på bloggen på måndag,
när jag ska hem till mamma :)

har bara denna bilden på oss på denna datan
tog den när vi hade en månad, gulligt !



du är obeskrivlig
& jag bara njuter av tiden med dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0