tröttshelskänslan & träningsvärken är inte go tillsammans

man blev tröttare av FN-rollspelat än man trodde !
+ träningsvärk på det..
sånt är livet, haha

igår slutade inte kvällen så lyckad.
bråkar med en kkille jag inte gjort nånting,
från ingenstans kallar han mig massa saker och hetsar sönder på facebook ?
killar asså ... 
synd ba att dom inte fattar själv hur patetiskt det är att gå på nån som inte gjort ett piss
jag vet inte om du vill ta ut dina agritioner eller va grejen är ? jag har iiiiiiingen aning
men ett bra tips är att sluta med det du håller på me, för det är bara otroligt fjantigt

nu ska jag ta på mig och käka lite frukost, sen ska jag gå till skoooooooolan
it sucks, men alla svenska barn tvingas ju, haha

hörs när jag kommer dit.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0