middan va underbar

maten va as god, samtalsämnerna va helt sjuka,
vi pratade typ om allt som går att prata om, haha
på bussen hem va det en tjej som fick skrattanfall,
och när stina hörde det börja hon typ gråta av skratt,
och jag skratta så jag grät, jag trodde maten skulle komma upp
när jag kom hem bakade jag med syrran och familjen
nu kollar va bartenderskolan, dricker glögg och julmust, och äter lussebullar och pepparkakor
ska sova efter detta

bilder från resturangen och bakningen kommer upp imon under dagen

tack till alla som vart med mig ikväll, ni har fått mig på sjukt bra humör
denna kvällen va sjukt underbar. helt amazing !

hörs imon. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0