jag kan inte prata

HAHAHHAHAA, obehaglig känsla !

Rebecca Elizabeth Röjnemark fått så mycke tabletter och gurgel medel att jag inte har känsel i munnen, gött att dom inte vet vad det är än, och gött att halsmandlarna typ nuddar varandra ...

pågrund av detta är jag typ bedövad i hela munnen somsagt, medlet har satt sig på tungan också, vilket gör att jag typ inte kan prata, känns som tandläkarbedövning. haha

för er som tycker att det är gött att man slipper skolan, och ba kan va hemma?
ni har FEEEEEEEL, för det första missar jag typ det viktigaste på hela höstterminen.
FN-rollspelet. skit ! och jag behöver verkligen jobba upp mina betyg, bra tajming liksom..
sen är de inte så gött att ligga hemma och ha svårt att andas, och inte ens kan dricka nånting. uuuuuuuuush! vill bara bli frisk !!!!!

nu ska jag krypa ner i soffan med en go kopp te och kolla på någon mysig film.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0