hemmmmåt och pluggggaaaa ..

Nu ska jag hem och redovisa mitt inledningsanförande för mamma
och sen ska jag skriva lite till på policy dokumentet, trååååkigt.
Men men, det måste ju göras.
Minglet och inlednings anförandet är imorgon klockan 17-20.30.
På måndag är FN-rollspelet, kill me ...
Hur nervös som helst, helt sjukt !
men alla stackars barn som går på Böskolan måste gå igenom det  tyvärr..
Hahaha, och ebba tycker hon har det jobbigt?
Kan ba säga en sak, att vara journalist är tuuuuusen gånger lättare !
Nu ska jag pallra mig hemåt snart, innan det ska vi dricka upp glöggen.
puss & kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad går du för linje ? :)



du är sjukt fin och har en sjukt bra blogg ! :)

2010-12-04 @ 18:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0