hemma från träningen, sucks

jag tror snart jag börjar lipa för jag är så fruktansvärt besviken på mig själv
hanbollen funkar inte längre, det är verkligen nerlagt nu. fyyyyyyyfan
jag skämmer bara ut mig själv och laget,
jag bara pajjar på träningarna. ingenting funkar!
ååååååååååååååååååååååååååååååååh, satfläsk !!!!!!

skolan idag gick typ bra, mycke lättare än jag trodde
det va inte så mycke att vara nervös för.
synd att omröstningarna och allting tog sån tid ba !
och sen gjorde jag nog årets tabbe idag!
när jag sjöng sprack rösten, åh herregud va jag skämdes ..
nu ska jag inte sjunga på ett tag! har sjukt ont i halsen. ush
halstabletter & vatten = drog

har precis käkat och kollar på CSI, ska ta en dush, sen sova !
försöka glömma allting,
hoppas alla 300 andra som va där och lyssnade också gör det...

godnatt


ny profilbild på facebook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0