@ espresso house

bloggade inte igår kväll p.g.a mesvärk, asså det låter fjantigt
men jag har sån grym mensvärk
asså det är helt sjukt
jag ligger och skakar, fryser ihjäl, svettas, spyr, krampar och ah
då tänker man liksom inte riktigt ba: juste, jag borde nog blogga
så kvällen igår gick ut på tv, värktabletter och massa vatten
ush, i hate it !

men ah, idagmår ag lite bättre, tatt tablett och sånt nu, och nu har mina halsmandlar börjat svullna upp igen, det suger ju rätt hårt, och om det inte går över ska jag till sjukhuset. igen ..
ska ju troligtvis operera bort mina halsmandlar, sa dom när jag va där sist .

men nu ska jag iväg, pluggat hela morgonen, och sovit. hehe
jag är ju somsagt ledig idag.
jag ska möta upp sabine(moster) vid espresso house i vasa, ska ta en fika.
och så ska hon hjälpa mig att plugga, as mysigt !

men min buss går snart, så jag måste skynda nu
hörs ikväll


pöösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0