hemma från matchen

okaaaaaaaj, ska berätta lite snabbt om dagen

skooooooola, chill, som jag skrev innan
efter skolan åkte jag till kärra en snabbis
träffade min älskling, longum & bobby
sen skulle jag till matchen som började kvart i 8,
gusten fick inte hänga med så han drog hem
men longum & bobby hängde mer
förjävla kul på vägen dit, haha. seriöst :(
kom dit, och det blev K A O S
verkligen inte planerat och alt blev bar fel
ah, ni som det handlar om vet vad jag menar
och jag tycker ni borde försöka lösa det :/
men men, inte min sak att lägga mig i.

efter matchen åkte jag hem med mamma
nu är jag igentligen inte på blogghumör alls
dethar hänt rätt myck hemma nu och jag mår inte bra,
verkligen inte alls ..

aja, nu ska jag gå och göra te och chilla lite
hörs imon bitti
godnatt sötisar

/röjarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0