allting har ett slut





























jag ångrar ingenting vi gjort, absolut ingenting
jag har haft ett riktigt minnesvärt förhållande med dig
och du är fanemej den bästa killen jag haft !

synd att det blev som det blev, men det va väl bäst så
så att vi inte bråkade mer och bara skulle slutat som ovänner
jag vet att jag kommer ångra det vi kom fram till, men det va bäst så, iallafall just nu
vi får se vad som händer i framtiden, vi kan ju hoppas på det bästa, på en riktigt bra andra chans
jag ser detta mer som en paus, som vi pratade om igår
för jag vet att jag kommer sakna dig, och vilja ha tillbaka dig
för du är fan allt man kan önska sig gusten
på riktigt, jag är så sjukt glad att det blev vi
trodde verkligen inte det, men som sagt, under kan ju ske
jag mår verkligen cp dåligt av detta redan, undra hur det blir om någradar gar då
jag tror inte ens jag vill veta det ..

tänk på alla våra minnen, allt vi gjort tillsammans
allting vi gått igenom, allt vi hjälpt varandra med
alla studer. allting
det rinner massvis av tårar nu
men detär glädjetårar
tack för allt vi gjort tillsammans
det har vrit den bästa stunden i mitt liv
jag har aldrig varit så lycklig med någon annan
du är den bästa som finns
och det känns i hjärtat
du bär den största platsen i mitt hjärta
och ingen kommer någonsin kunna ta den ifrån dig
den tillhör dig, tills dagen jag slutar andas
ditt namn kommer stå på min hand resten av livet
och jag ångrar inte det ett dugg,
för du är en pojkvänn & bästavän värd att minnas

min högsta önskan just nu är att spola tillbaka tiden ca 1,5 månader
då va allting perfekt, helt felfritt

gusten?
jag kommer aldrig kunna gämföra dig med någon annan,
för ingen kommr upp till din nivå
tack för tiden du delat med mig
tack för allt, A L L T
du är det bästa som hänt mig, lovar dig



rebecca elizabeth röjnemark + gusten mats jonathan karlsson
14/5 - 18/9 2010

jag älskar dig mest

Kommentarer
Postat av: filly

aww pluttis. är ni menade så blir det ni igen!



fin blogg du har förresten ju :oo:O:OO:O:O

varför i hälväätttä har jag inte glott här innan? jaaaaojaaoo...

2010-09-18 @ 10:01:30
URL: http://fillysnopp.blogg.se/
Postat av: Lisafisa

Men gumman då:( finns här om du behöver snacka!

LOVE U !!

2010-09-18 @ 10:15:26
Postat av: luttan

hjärtatmitt.. jag finns här när som helst de vet du

du förtjänar det bästa

2010-09-19 @ 18:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0