vi kastar ägg på killar som hetsar !

louise hämtade mig på markland vid 9, vi åkte hem till henne och tog på oss
jag hade på mig detta:
4 strumpor, strumpbyxor, tights, mjukisbyxor, två termobyxor, linne, två t-shirts,
två tjocka tröjor och louise svea jacka, två halstuka och två vantar, + varma skor
och louise samma sak, sen tog vi ägg och äpplen och startade moppen
när vi va påväg hem sen, jag hade ett ägg kvar, springe en kille ut i vägen och sträcker ut armarna och
"täcker vägen", då gasar louise, killen flyttar på sig typ precis,
och när han är brevid oss kastar jag ägget, rätt på han,
hahahahaahahha, sen stannade louiseen bit bort,
vi kollade och skrattade, sen åkte vi hem
shit va vi skratta !
när vi kom hem va klockan typ hav 12 ?
vi tog av oss allt, gick upp på hennes rum och degade, sen bestämde vi oss för att göra mat
rebecca+louise=mat !
nudlar + tacobröd+tacochips + louise hemmagjordasås + gurka + tomat + köttfärs=gott och blandat
när vi ätit snacka vi om hur kul jag hade när jag fick lugnande på sjukhuset, hahaha
sen förklarade jag hur man sätter på ett gips
och så pratade vi lite om alla mina skador jag haft typ(några jag minns)
det tog ett jävla tag ..
sen somnade vi typ, då va klockan kanske 2 ?

vaknade i morse, vi gjorde plättar och satt och tjöta,
sen gick jag till opaltorget och tog en spårvagn,
mötte mamma och mini på torget, och åkte hem, varit hemma ett tag nu
och nu sitter jag och gör min spanska inlämning/tal, suuuuuuuuuuuuuger !
ska plugga hela dan, åh va tråkigt ! men måste
klockan 7 kommer gusten med min skoldator, får jag säga hej till han och så
sen fortsätta plugga, så detta är kanske det sist inlägget idag, fast tror jag hinner innan jag ska sova
så hoppas vi hörs senare

PUSS OCH KRAM !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0