trååååååååkigt

visste ni...

att jag vill ha
- sommarlov
att min senaste kyss - va underbar
att jag lyssnar mest på - låtar som påminner mig om saker
att jag pratar - lika konstigt som alla andra
att jag inte gillar - spindlar, ormar
att jag avskyr när folk pratar - en jävla massa falsk skit  
att kärlek - är det bästa som finns när det år bra, när det går dåligt finns det inget sämre :)
att jag gillar att - sjungaaaaa
att jag alltid kommer att - vara mig själv och aldrig ändramig ör någon vill det !
att jag är hemligt förälskad i - om det är hemligt skriver jag det inte här? idiot.  + är inte hämligt förälskad.
att sist jag grät var - igår, skrattade ihjäl mig
att min mobiltelefon är - svin ful
att när jag vaknar på morgonen - kollar jag va klockan är och somnar helst om
att innan jag går och lägger mig - smörjer jag in mitt ansikte med hudkräm
att idag har jag- ätit plättar, åkt buss, pluggat, träffat gusten, ätit middag & sjungit
att jag just nu tänker på - hur mycke jag saknar limpiiiiiiiiiiii
att i kväll ska jag - ringa gusten och prata i timmar
att i morgon kommer jag - vara i skolan, och det suuuuuuuuuuuger
att jag hoppas - att jag vore smalare

Har du...
Någon som förstår dig?
inte helt
Någon som du saknar? Ja
Någon som du hatar? Ja
Vem kramade dig senast? gusten
Vem pussade dig senast? gusten
Vem ringde dig senast? gusten
Vem ringde du senast? mamma
Vem var hemma hos dig seast? gusten
Vem var du hemma hos senast? louise
Har du några kärleksproblem? inte nu
Har du pratat med någon idag? Ja?
Har du gråtit idag? Nej
Har du skrattat idag? -Ja

Att jag?

Är singel? -
nej
Svär ofta? - Ja
Sjunger i duschen? - sjunger vart jag än är
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - nej ? 
Skrattar åt dina egna skämt? - Alltid, dom är ju bara helt bäst
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? - ja :)

Att jag har?

Piercingar? -
i öronen och naveln
Syskon? - 2 lillasystrar och en tvillingbror
Jobb? - Nej
För många vänner? - Nej
Rymt hemifrån? - kan man se på många sett :)
Färgat håret? - nej, helt tråkigt natuligt
Bra självförtroende? - Nej
Sagt "jag älskar dig" till någon? - Ja
Varit kär? - är kär
Somnat i skolan? - Ja
Tappat bort mig i min hemstad? - Ja
Sett en fallande stjärna och önskat? - ja
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - Ja
Smugit ut utan lov? - Nej
En hemlighet som ingen annan vet? - nej
Sovit en hel dag? - ja
Somnat gråtande? - Ja
Hånglat med tio personer eller mer på en kväll? - ja, hahahhaa
Blivit generad inför folk? - Ja
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - OM 
Ätit musslor? -
Nej
Varit på en festival? - Vet inte vad det är. NRJ/gbg kalaset? isf ja
Haft ett förhållande i under en månad? - A
Blivit kallad player? - Nej, inte direkt
Färgat ditt hår svart? - nej

Vad?


Längtar du till mest just nu? - julafton
Ska du göra i helgen? - gusten och jag har ett halvår, gör la nått mys
Har du för kläder på dig? - vitt linne, blå mjukisbyxor strumpor trosor bh
Gjorde du igår? - va med lollobooi
Ska du göra i sommar? - chilla på livet
Åt du senast? - en potatis
Har du för mobil? - Du har redan frågat, ful sonny ericson
Vad köpte du senast? - chailatte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0