tejpa gipsen och sen spela handboll

tjäääääännnaaaa allihop
som ni redan vet va dagen underbar,
natta är dunderbar !
träningen va kul, jag har ju gips på höger hand
och jag skjuter med höger
men det är klart att jag får för mi nånting
så jag tejpade gipset, så jag inte skulle få klister på det av bollen
och sen va jag med lite på träningen
jag kunde till och med skjuta ordentligt !
gjorde sedan lite styrketrning med sofie
sen va träningen slut
när jag kom hem åt jag och kollade på tv med mamma
sen dusha jag, och nu har jag suttit och degat framför datan
cola, musik, tänka ljus och några goa kompisar jag snackar med, toppen !
nu ska jag krypa ner i sängen och kolla film på datan
pösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0