slutar om en och en halv timma, segt ..

har precis haft bild, börja bråka med läraren
hon är ju go ibland asså :)
sen efter lektionen börja hon typ smöra? förstår mig inte på henne ..
jaja, nu har jag och stina läst lite
vi har läsvecka denna veckan = läsa 20 första minutrarna på varje lektion
nu ska jag göra färdigt mitt kors, jag har redan gjort ett svart, och nu har jagg jort ett vitt
lätt att göra och det är enkelt och snyggt !

jag har träning ikväll, och efter skolan ska jag blogga, alltså, ingen data !
så jag bloggar ikväll istället, efter träningen :)

PUSSSSS


goa klasskamrater
linnea, sebbe, karl & jag

jag ser mobbad ut, men man ska bjuda på sig själv !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0