skön dag

vaknade upp hos linn, hon satte på hög musik, och gjorde iordning mig
när jag va klar åkte jag till min älsklings gusten, SHIT VA DET REGNADE !!!
otrolig skön känsla när jag kom in i värmen och kunde ta av mig allt blött
vi kollade på tyra banks show, sen topmodell & åt nudlar
efter det hade vi typ damp båda två, gjorde verkligen bara massa jobbiga saker
kittlade varandra, putta ner varandra från soffan, drog i varandra, drog några jävligt ironiska saker
och vahelt enkelt bara jätte jobbiga, hahah :)
sen spelade vi GTA, polisen gillade mig typ ..
sen vid halv fem gick vi till bussen
jag skulle hem och gusten till ralle
KÖERNA VA INTE ATT LEKA MED, satt fan still i en kö i typ 20 minuter -.-
va hemma hos papa kvart över 6, hämtade linns jacka
åkte till mamma, kom på att träninge börja kvart i 7, då vajag hemma. bra liksom
åkte fort som *** till frölundatorg, lämnade kläderna till linn, sa hejdå
uuush, fick ont i mig, nu kommer jag inte se henne förens på söndag ..
HA DET BÄST I PRAG, ÄLSKAR DIG BÄSTAVÄN!!!

sen åkte jag till träningen, styrketräning, GÖTT
när träninen va slut testade jag att skjuta med gipset, och det gick!!??
shit va go känslan va att kast bollen i nätet igen, lovley

fick skjuts hem av emma, ätit nu och kollat på några hus med mamma. LAJK!!
nu ska jag dusha, hörs strax
PÖSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0