mycke videos idag ?

haha, mycke videos idag, bra/dåligt ?
tycker det är roligare att kolla bloggar med mycke videosar och bilder :)!

felicia om svar på tal:
skulle du kunna lägga ut den filmen när du är trött, du pratar om din allergi typ och så ..
asså, jag hittar inte den på din blogg nu, jag såg den för några månader sen, och den är skit najs. skrattar hela tiden. vore gulligt om du kan lägga upp den igen ifall du har kvar den ?

älskar din blogg !!
kram
14 November, 20:29

SVAR: jag hoppas du menar denna, annars har jag faktiskt ingen som helst aning,
du får gärna säga till om det är fel video, så ska jag fixa det ska du se :)
tack tack, kram

here it is ;)
hahahaha, och om någon undrar ... JAAAAAAAAAA, jag skäms :)
men jag är sån när jag är trött :) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0