morning sweety

anna väckte mig precis, och nu har vi grattat pappa på FARS DAG
nu kan jag inte somna om heller,
så jag får la kolla på tv tills gusten kommer om en halv timma eller nått
läste tidningen precis också, kände mig duktig, haha..
jajajajaja, nu ska jag dricka varm choklad och ta på mig mjukis,
sen ska jag krypa ner med det och mitt duntäcke i soffan och kolla tv!
fyfasiken va gött !

glömde berätta en sak som hände igår:
jag och gusten gick ut med sanna,vi hade henne i vagnen
det va inte en enda av alla som såg oss som inte kollade snett
asså hahhaha, dom täbkte la, stackars barn !
men det va skit kul, speciellt när gusten körde vagnen och gungade med sanna
kortfattat: vakna, kolla tv och åt frukost med sanna, gusten kom, vi&sanna gick ut,
lekte på lekplatsen, gick hem, matade sanna, gick upp och köpte en pizza,
gick hem, åt pizzan, degade, åt middag, myste, sen skulle han hem

dagens hetingar:

zac efron


min going

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0