miss this


carrrrrrooooobarro, christina & jag


klassen, spex

andrina & jag


handboll ........


limpi,jag&guuz


lollobooi &jag


åååååååhus


åsaaaa, fettttttttttt meeeeed najjssss prajjsss på bööööööööörgerrrrr kinngggg


partille, sanne, rebecca, jag & linn


trixi


jag & andrina

gött soligt

du är bäst

GKSS, soft


hallsberg, jag & limpi


jag & linn


världens bästa "storebror". sebbebebbe, bara min !


stina & jag


BLLÅÅÅÅ MÄRKEEE efter rödspätte, gött

rebecca, jag, louise & sanne. rödspätte


rödspättecup, hela laget. blåsta ...


halsberg 09


börjar från mig och går till höger: jag, lisa, sanna, emma, linnea, cassie, sanne, louise, linn. världens goaste

gothia 09, sif


1a i taik, haha. laget



jag, bella och jonsson


jag & emma


jag & julia


jag på snarvik


sävedalens if, gothia cup. vi har aldrig varit så glada !
övre raden: anna, isabelle, jood
mellersta: ellinor, emma, elin, astrid, julia, jag, jonsson, edgren, elin, ellen, moberg
understa raden: lisa

gela & jag. somras



sävedalen vs. kärra. go vinst ! saknar det !

ser skit kort ut, men det är ba för jag böjer på mig typ. haha



saknar massa mer saker, men dessa bilder hade jag på datan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0